Lidmaatschap

Als lid van onze uitvaartvereniging betaalt u jaarlijks een lage contributie (behoort tot de laagsten van de regio), welke jaarlijks door de algemene ledenvergadering wordt vastgesteld. De contributie is momenteel €24,-.

Kinderen tot 18 jaar zijn gratis lid, op voorwaarde dat ouders/verzorgers betalend lid zijn van onze vereniging en zijn aangemeld. De inkomsten van de contributie kunnen door de vereniging worden aangewend om een deel van de kosten van de uitvaart te bekostigen.

€ 1250,- van de gemaakte kosten worden niet in rekening gebracht. De overblijvende kosten zijn voor rekening van de leden.

Om u te verzekeren tegen bijkomende kosten, heeft de vereniging een overeenkomst gesloten met een betrouwbare partner, Yarden, te Almere. Inlichtingen zijn te verkrijgen bij de secretaris:

Dhr. Bert Verschoor
Boerdijk 35
9514 AX Gasselternijveen
0599-513260

Als lid van de uitvaartvereniging weet u dat uw uitvaart te zijner tijd wordt verzorgd en geregeld, conform uw wensen. Die wensen kunt u desgewenst op schrift stellen en bewaren bij uw verzekeringspapieren . Dan weet u zeker dat uw wensen worden gerespecteerd. Na een sterfgeval dient men contact op te nemen met onze uitvaartverzorger.

J. STOUT / uitvaartverzorging
Steenhouwer 15